سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

اجرای طرح مدیریت و کاهش آلودگی رودخانه‎های استان لرستان

سرپرست اداره محیط انسانی حفاظت محیط زیست لرستان از طرح مدیریت و کاهش آلودگی رودخانه‎ای استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ مجتبی آهور گفت: به منظور اجرایی کردن طرح مدیریت و کاهش آلودگی رودخانه‎های استان و صیانت از منابع آبی استان کارگاه آموزشی توجیهی با حضور مسئولین و کارشناسان ادارات تابعه شهرستان در محل اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در این کارگاه برنامه اجرایی تهیه شده به انضمام فرمت و برنامه کاری واحدها که توسط معاون فنی اداره محیط زیست انسانی اداره کل تهیه شده بود جهت اجرا آموزش داده شد.

مهندس آهور ادامه داد: با اجرایی شدن این برنامه تمامی عوامل مخاطره‎آمیز انسانی و محیطی حوضه آبریز یا محدوده مطالعات منابع آبی استان شناسایی خواهد شد و متعاقب آن در قالب طرح جامع کاهش آلودگی رودخانه‎ها و طرح صیانت از منابع آبی استان برنامه‎های لازم تدوین و جهت تصویب به شورای برنامه‎ریزی استان ارجاع خواهد شد./س
 
برچسب ها: مدیریت ، طرح ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سیروان
۱۲:۵۰ ۱۱ تير ۱۳۹۳
با سلام و احترام
..
خوشحالم که در سرتاسز ایران زمین بینش نسبت به منابع آبی و حفظ و مدیریت آنها افزون گردیده ...امیدوارم که این طرح با پیگیری های افراد دلسوز تصویب و اجرا گردد.. در راستای جزئیات و یا کلیات کار و ارائه مطالب و راهکارهای خود اگر برایتان مقدور بود لطفا بنده حقیر را از مطالب علمی بی نصیب نگردانید و یک نسخه از فعالیت ها و برنامه های خود را برای من نیز ارسال فرمایید از لطف شما بی نهایت سپاسگذارم.