سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پنجاه میلیارد ریال به بخش عمران شهرستانهای دماوند و فیروزکوه تخصیص یافت

در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان و شهرستان دماوند، مبلغ 50 میلیارد ریال به بخش عمران شهرستانهای دماوند و فیروزکوه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران و شهرستان دماوند در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد و مبلغ 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد شهرستان دماوند و 20 میلیارد ریال برای طرح های شهرستان فیروزکوه تخصیص یافت.

استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: شهرستانهای دماوند و فیروزکوه به دلیل استعداد بالای گردشگری باید با استفاده از سرمایه گذاران در اتمام طرح های در دست اجرا در کوتاهترین زمان ممکن تلاش کنند.

سید حسین هاشمی افزود: با توجه به نزدیکی این دو شهرستان به تهران، ظرفیت های موجود پاسخگوی مناسب گردشگران نیست و باید در خصوص توسعه ظرفیت های گردشگری بطور جدی تلاش شود.

رییس شورای کمیته برنامه ریزی استان تهران، بودجه های تصویبی در سال 93 را واقعی خواند و گفت: بودجه نباید آماری باشد، بلکه باید به تناسب نیازهای منطقه مصوب و بلافاصله اجرایی شود.

استاندار تهران همچنین خواستار برخورد قانونی با استفاده کنندگان از چاه های آب غیرمجاز در منطقه شد و گفت: بدون هیچ تبعیضی باید با استفاده کنندگان چاههای آب غیرمجاز و کسانی که اقدام به حفر چاه غیرمجاز کرده اند، برخورد شود.

وی خواست مقام معظم رهبری و سیاست دولت یازدهم را در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز جدی عنوان کرد و گفت: باید با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز و متجاوزان به اراضی کشاورزی در چارچوب قانون برخورد جدی شود و دولت نیز قاطعانه حمایت خواهد کرد.

هاشمی از ایجاد مرکز جذب سرمایه گذار در استانداری خبر داد و گفت: مرکز جذب سرمایه گذاران به منظور تسهیل در امور و رفع موانع های احتمالی و جلوگیری از سردرگمی های سرمایه گذاران و هدایت آنان در مسیر درست اجرای طرح ها و سرعت بخشیدن به کار ایجاد شده است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.