سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایشی برای تبادل نظر با حضور دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور

دومین همایش دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه جاری با حضور 333 نفر از دانش‌آموختگان ایرانی و با مشارکت نهادها و وزارت‌خانه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمد‌باقر خرم‌‌شاد دبیر همایش دومین همایش دانش‌آموختگان دانشجویان ایرانی خارج از کشور بیان داشت: این همایش در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه با حضور 333 از دانش‌آموختگان ایرانی و با مشارکت نهادها، وزار‌خانه‌ها و سازمان‌های مرتبط در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد. 
 
در این همایش وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، معاونت علمی و فناوری بنیاد ملی نخبگان، کانون ایرانیان مشغول به تحصیل در خارج از کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تعدادی از دانشجویان که پذیرش از دانشگاه‌های خارجی گرفته‌اند، حضور خواهند داشت. 
 
وی تصریح کرد: 10 نفر از دانشجویان خارج از کشور سخنرانی خواهند داشت و از 10 نفر از دانشجویان تقدیر خواهد شد. 
 
وی در پایان بیان داشت: تعداد کل ثبت‌نامی‌ها دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور 703 نفر می‌باشد که از آسیا و اقیانوسیه تعداد 459 نفر و از قاره اروپا 211 نفر و قاره آمریکا و کانادا 32 نفر و از قاره آفریقا یک نفر ثبت نام کرده‌اند. 

تعداد دانشجویان ایرانی خارج از کشور تأیید شده توسط مدیر سیستم 333 نفر می‌باشند. که از این تعداد قلره آسیا و اقیانوسیه 140 نفر و از قاره اروپا 132 نفر و از قاره آمریکا و کانادا 31 نفر تایید شده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.