سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دو برابری تسهیلات تشویقی درجنوب تهران

با موافقت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تسهیلات تشویقی عقب نشینی املاک داخل طرح و تعریض معبر در 4 محور اصلی منطقه 20 ، دو برابرشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،علیرضا نادری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی از منطقه 20 به موقعیت ویژه این منطقه به جهت وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حضور مسافران و زائران از سراسر کشور اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع در روند اجرای طرح‌های تعریض معبر که منجر به روان‌سازی ترافیک و زیباسازی منظر شهری هسته مرکزی شهرری می‌شود، تسهیلات تشویقی محورهای اصلی این منطقه دو برابر شد.
 
نادری خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید رجایی، قم و شهید بیات( 24 متری) را از محورهای اصلی که شامل این طرح می‌شود برشمرد و افزود: مدیریت شهری در ازای یک متر عقب‌نشینی، یک متر تجاری به مالکان اعطاء می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه در صدور مجوزهای ساخت و ساز طرح تفصیلی سند اصلی است، اظهار کرد: پارکینگ خط قرمز ما است و تامین آن از الزاماتی است که باید طبق ضوابط قانونی رعایت شود.
 
نادری بر رعایت بایدها و نبایدهای لازم در نماهای ساختمان‌ها نیز تاکید کرد و در پاسخ به ساخت و سازهای احتمالی در محدوده حریم منطقه 20 که دارای 30 نقطه جمعیتی است گفت: هر گونه ساخت و ساز در نقاط جمعیتی و روستاهای بخش حریم بایستی بر اساس طرح هادی انجام گیرد.
 
در جلسه نظارت ستادی که با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و هیئت همراه، شهردار منطقه20، معاون و روسای ادارات شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 برگزار شد طرح‌های ناحیه صنعتی شمال و توسعه ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.