سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از دو مجموعه ورزشی در منطقه 15

شهردار منطقه 15 از بهره برداری دو مجموعه ورزشی جدید در سال 93 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  انجمنی، شهردار منطقه 15 گفت: در راستای تحقق تدابیر دکتر قالیباف مبنی بر تکمیل سرانه‌های ورزشی و خدماتی در محلات و سهولت دستیابی شهروندان به امکانات ورزشی در محله سکونت خود، دو مجموعه ورزشی دیگر تکمیل و تحویل  شهروندان می‌شود.

وی افزود: در این راستا مجموعه ورزشی مینابی به مساحت 1383 مترمربع در خیابان طیب، خیابان انورزاده، خیابان غنی‌زاده و مجموعه ورزشی مسعودیه به مساحت 1095 مترمربع در مسگرآباد، پشت بیمارستان بیماری‌های خاص با امکاناتی شامل سالن‌های ورزشی چند منظوره به همراه کلیه فضاهای خدماتی در مراحل پایانی ساخت و تجهیز قرار دارند.

شهردار منطقه15 خاطر نشان کرد: علاوه بر این دو مجموعه، استخر قیامدشت به مساحت 1543 متر مربع شامل استخرشنا، سونای خشک و بخار، جکوزی و کلیه فضاهای جانبی و سکوی تماشاچیان مجموعه ورزشی باباخانی به مساحت 1120 مترمربع شامل سکوی تماشاچیان به ظرفیت 2000 نفر به همراه سالن‌های ورزشی بدنسازی و ورزش‌های رزمی‌، جکوزی و سونا و ... نیز در منطقه احداث شده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.  

به گفته وی منطقه 15 به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و در حال حاضر 16 مجموعه ورزشی‌، شش استخر‌، شش سوله الزهرا (س) و بیش از 45 زمین چمن درمحلات منطقه فعال هستند.  

شهردار منطقه افزود: مجموعه‌های ورزشی  از صبح تا ظهر در اختیار بانوان بوده و بعد از ظهر‌ها ویژه آقایان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در تمامی این مجموعه‌ها سعی شده از مربیان و کارشناسان محلی استفاده شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.