سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال جاری؛

آمادگی پست پیشتاز در ارائه خدمات ارسال کتاب

محمدحسن ترابی، مدیر کل روابط عمومی شرکت پست گفت: امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب محصولات به صورت پست پیشتاز قبول و ارسال می‌شود.

محمدحسن ترابی، مدیر کل روابط عمومی شرکت پست   در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این که پست از نخستین دوره تاکنون در دسترس نمایشگاه بین‌المللی کتاب بوده گفت: در راستای ارائه سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بازدیدکنندگان و همچنین ترافیک سنگین شهری که در روزهای برپایی نمایشگاه به وجود می‌آید، شبکه پستی پیشتاز امسال نیز برای ارسال سریع محصولات در نمایشگاه کتاب حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از امکاناتی که پست در نمایشگاه سال 93 در اختیار مشتریان قرار داده تخفیف ویژه برای هزینه ارسال کتب است تصریح کرد: سرویس ویژه نمایشگاه کتاب با تخفیف خاص و امکان رهگیری مرسوله در این دوره به مشتریان عرضه می‌شود و نرخ‌های ارائه شده قابل قیاس با سایر بخش‌های که تنها در شهر تهران خدمات موازی ارائه می‌دهد نیست.

ترابی در ادامه درخصوص تعداد غرفه‌های پست در نمایشگاه اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه بخش ناشران خارجی نیز در همان محوطه ناشران داخلی برپا شده، پست سه غرفه در بخش‌های مختلف نمایشگاه برپا نموده که یکی از آن‌ها در ضلع جنوب شرقی و 2غرفه دیگر در ضلع شمال شرقی نمایشگاه مستقر است.

 مدیر کل روابط عمومی شرکت پست تعداد نیروهای پستی حاضر در نمایشگاه امسال را بیش از 50 نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: نیروهای پستی در نمایشگاه همه روزه نیم ساعت پیش از آغاز و پس از پایان کار نمایشگاه در آن برای خدمت‌رسانی حضور دارند.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.