سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

کمبود اعتبارات نباید بهانه‌ای برای پیگیری نکردن مشکلات مردم باشد

معاون فرماندار زیرکوه گفت: کمبود اعتبارات نباید بهانه‌ای برای مدیران برای پیگیری نکردن مشکلات مردم باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، صبح امروز(سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه) نخستین جلسه‌ی شورای اطلاع‌رسانی شهرستان زیرکوه با حضور معاون فرماندار و جمعی از مدیران ادارات در محل سالن اجتماعات وحدت فرمانداری برگزار شد.

«اکبری‌راد» معاون فرماندار زیرکوه در این جلسه با گرامی‌داشت هفته‌ی معلم، هفته‌ی کار و کارگری، روز ملی شوراها، اظهار کرد: همگی باید تا قانون مرحله‌ی دوم هدفمند کردن یارانه‌ها بنحو مطلوبی اجرا شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت حامل‌های انرژی، تصریح کرد: در این راستا ستاد تنظیم بازار برگزار و گشت‌های کنترل، بازرسی و نظارت بر بازار و حمل و نقل عمومی افزایش می‌یابد.

معاون فرماندار زیرکوه با اشاره به شعار دولت مبنی بر ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه گفت: نارضایتی مردم بزرگترین تهدید برای نظام است و هرچه پایه‌های اعتماد مردم به نظام سست شود روند توسعه کندتر می‌شود.

اکبری‌راد افزود: کمبود اعتبارات نباید بهانه‌ای برای مدیران برای پیگیری نکردن مشکلات مردم باشد.

وی یکی از وظایف شورای اطلاع‌رسانی را تلاش برای تحقق شعارهای دولت «تدبیر و امید» که همان ایجاد امید به آینده‌ی نظام و دولت است، دانست و خاطرنشان کرد: مدیران، خبرنگاران و اهل قلم در تزریق امید به جامعه نقش موثری دارند.

معاون فرماندار زیرکوه با بیان این‌که اطلاع‌رسانی به جامعه سبب رشد و تعامل کشور می‌شود، ادامه داد: خبرنگاران باید کاستی‌ها، خوبی‌ها و توفیقات نظام دولت را با هم ببینند.

اکبری‌راد با تأکید بر ضرورت برطرف کردن دغدغه‌های مردم توسط مسئولان گفت: در اطلاع‌رسانی باید بنا را بر این بگذاریم که اخباری که به جامعه منتقل می‌شود بر دغدغه‌های مردم نیفزاید و بدنبال سیاه‌نمایی و بزرگنمایی ضعف‌های کوچک نباشیم.

براساس این گزارش، در این جلسه فرمانده‌ی انتظامی، فرمانده‌ی ناحیه مقاومت بسیج، رئیس تبلیغات و اسلامی شهرستان و جمعی از وبلاگ‌نویسان و خبرنگاران نظرات و پیشنهادات خود را در این‌باره بیان کردند.

در این جلسه بر انتشار خبرنامه یا نشریه‌ای در شهرستان، برگزاری نشست‌های خبری و مصاحبه‌ی مسئولان با خبرنگاران، معرفی رابطان خبری، ارائه‌ی پیشنهادت اجرایی و بررسی مستمر مشکلات مردم تاکید شد.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: بیرجند ، اعتبارات ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.