سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تبریک محمدرضا ساکت به عليرضا رحيمی

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیام تبریکی برای عليرضا رحيمی مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیام تبریکی برای عليرضا رحيمي مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران آرزوی موفقیت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:" بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران تبریک و شادباش عرض مي نمايم.
بدون تردید هدایت و اداره باشگاه قدیمی و پرطرفدار پرسپولیس تهران با عنایت به تجربیات گرانسنگ شما در آینده میان مدت و با استفاده از نظرات کارشناسی کلیه صاحب نظران ، پیش کسوتان و نمایندگان جامعه هواداران قابل تحقق بوده و به خصوصی سازی پایدار و باثبات ، ارتقای دو چندان سطح برند در سطوح بین المللی و شادمانی هواداران خواهد انجامید.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با تعلق به مکتب شاهین به عنوان پرچمدار اخلاق در فوتبال ایران و با حمایت زنجیره وسیعی از فوتبال دوستان در میان مرزهای جغرافیایی متکثر از توانمندی بالقوه دسترسی به چشم اندازهای تعریف شده برخوردار است؛ امری که با بهره گیری از سوابق ارزشمند شما صورت عمل به خود خواهد پذیرفت.
ضمن عرض تبریک مجدد توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال آرزو می نمایم. امید است با اتکال به الطاف لایزال الهی موفق ، موید و پیروز باشید."


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.