سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی بحران صادرات گاز روسیه

دفتر مطبوعاتی کمیسر انرژی اتحادیه اروپا از موافقت اوکراین با برگزاری نشستی سه جانبه با روسیه و اتحادیه اروپا خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روسیا الیوم، دفتر مطبوعاتی کمیسر انرژی اتحادیه اروپا ، از موافقت اوکراین با برگزاری نشستی سه جانبه با روسیه و اتحادیه اروپا در دوم ماه می در "ورشو"  پایتخت لهستان برای بررسی بحران صادرات گاز روسیه به اوکراین و اتحادیه اروپا خبر داد.

دفتر مطبوعاتی کمیسر انرژی اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرده است :  "یوری پرودان" وزیر انرژی اوکراین با برگزاری نشستی سه جانبه با روسیه و اتحادیه اروپا در دوم ماه می در ورشو لهستان برای بررسی مسأله گاز صادراتی روسیه موافقت نموده است.

دفتر مطبوعاتی کمیسر انرژی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ امروز خود گفته است :  "گانتر اوتینگر"کمیسر انرژی اتحادیه اروپا در تماسی که با پرودان وزیر انرژی اوکراین داشته ، وی بر موافقت اولیه خود برای انجام یک نشست در یک مکان و زمان مشخص تأکید نموده است.

"سابین برگر" سخنگوی کمیسیون اروپا روز گذشته اعلام کرده بود که کمیسر انرژی اتحادیه اروپا و"الکساندر نواک" وزیر انرژی روسیه تلفنی با یکدیگر درباره گازرسانی به روسیه و اتحادیه اروپا گفتگو کرده و به لزوم برگزاری نشستی سه جانبه درمورد این مسأله پرداختند.

برگر گفت: زمان برگزاری این نشست ،به شرط آنکه این زمان و مکان نیز مورد توافق وزیر انرژی اوکراین نیز باشد، می‌تواند دوم ماه می در ورشو باشد .


انتهای پیام/

برچسب ها: اوکراین ، اتحادیه ، اروپا ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.