سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تقدیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از مواضع انقلابی الهام چرخنده

دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل لازم می‌داند از الهام چرخنده به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی، تقدیر و حمایت کند.

"میکائیل دیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جریان روشن‌فکر سینمای ایران در سال‌های متمادی تمامیت‌خواهی کاملی نسبت به ارزش‌های‌شان دارند، گفت: هر زمان شخصی در جامعه سینمای ایران از ارزش‌های دفاع مقدس، انقلاب و حکومت جمهوری اسلامی دفاع کرد، مورد تخطئه جریان روشن‌فکر قرار گرفت.
 
وی افزود: شهاب حسینی، پرویز شیخ‌طادی، امین حیایی، قاسم ابوطالبی، مریلا زارعی و الهام چرخنده کسانی هستند که به دلیل علاقه‌مندی به نظام جمهوری اسلامی تحت فشار جریان روشن‌فکر قرار گرفتند.
 
دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور ادامه داد: الهام چرخنده به دلیل ابراز علاقه و پیام تبریک به رهبر معظم انقلاب، مورد هجوم جریان روشن‌فکر قرار گرفت و آن‌‌ها به ماشین وی حمله بردند.
 
دیانی  اضافه کرد: رفتار فاشیست‌گونه این جریان روشن‌فکر نشان‌دهنده این است که این‌ها جایگاه اجتماعی و مقبولیتی در جمع مردم ندارند، و نشان‌گر عدم استدلال در کارهای‌شان است، که تنها به واسطه زور می‌خواهندکار خود را پیش ببرند.
 
وی ابراز داشت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل لازم می‌داند از الهام چرخنده به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی، تقدیر و حمایت کند.
 
دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با اشاره به جایگاه فیلم ارزشی "چ" در سینمای ایران خاطرنشان کرد: از هنرمندانی که به نظام دلبستگی دارند، و به دلیل اقدامات جریان روشن‌فکر اعتقادات‌شان را بیان نمی‌کنند، می‌خواهیم که از الهام چرخنده حمایت کنند، و مستحکم وارد عرصه شوند و اعتقادات ارزشمندشان در عمل به منحصه ظهور بگذارند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۳:۵۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
با این مواضع,خانم چرخنده در نظرم شخصیتی صدچندان یافت.خدا توفیقشان دهد.
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
من هم درود میفرستم به بانو الهام چرخنده .
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
از چرخنده حمایت می کنیم .