سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه سالروز شهادت استاد مطهری درمنطقه‌ 7

در راستای فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مطهری و گرامیداشت مقام شامخ معلمان، ویژه برنامه‌های متنوع در سطح منطقه 7 با همکاری ادارات فرهنگی و آموزش شهروندی این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و روز معلم، ویژه برنامه‌های فرهنگی و متنوع در سطح منطقه برگزار می‌شود.  
 
وی با اشاره به اهمیت نقش معلمان در هدایت و روشنگری جامعه و تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم افزود: در راستای فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مطهری و گرامیداشت مقام شامخ معلمان، ویژه برنامه‌های متنوع در سطح منطقه 7 با همکاری ادارات فرهنگی و آموزش‌های شهروندی این منطقه برگزار می‌شود.  
 
منیعی در ادامه از آماده سازی فضای شهری با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی از جمله بیلبوردها و پرتابل‌ها و . . . به مناسبت هفته معلم در منطقه 7 خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مراسم تحلیل و تقدیر از معلمان فرهیخته و متعهد در مدارس منطقه از جمله رشد، ولی عصر (عج)، مولوی، هاجر،‌پیدایش و فروغ علم، شریف، احسان و ... نیز از برنامه‌های این هفته خواهد بود.  
 
وی همچنین در تشریح دیگر برنامه‌های هفته معلم یادآور شد: برگزاری نشست‌های معرفت زایی در 5 مسجد امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، خرقانی، سید سجاد و نوریان، پویایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با محوریت آثار استاد شهید مرتضی مطهری در بوستان سپیدار و ساختمان شهرداری ناحیه چهار، برگزاری 22 نمایشگاه عکس از آثار، خدمات، مجاهدت‌ها و تلاش‌ شهید مطهری در سرای محله عباس آباد، برگزاری مسابقه کتابخوانی، روزنامه دیواری، خاطره نویسی با محوریت آثار استاد فرزانه شهید مطهری در سطح مدارس منطقه و همچنین تجهیز کتابخانه و اهداء کتاب به کتابخانه‌های تحت پوشش شهرداری نیز از دیگر برنامه‌های روز معلم در این منطقه است.  
 
منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین به دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معلم منطقه 7 با حضور مدیران و مسئولان منطقه و شهرداران نواحی نیز در هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، برگزار ، معلم ، روز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.