سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رییس هیئت عامل ایمیدرو؛

"ایمیدرو" دو تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کرد

امروز ایمیدرو با صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی و سازمان نظام مهندسی معدن دو تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امروز با حضور مهدی کرباسیان رییس هیئت عامل ایمیدرو تفاهم‌نامه‌ همکاری بین صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی و سازمان نظام مهندسی معدن امضاء شد.

با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی و سازمان نظام مهندسی معدن، از این پس صلاحیت فنی و مهندسی طرح‌های معدنکاران متقاضی استفاده از تسهیلات صندوق مذکور توسط سازمان نظام مهندسی معدن ارزیابی می‌شود.

مطابق این تفاهم‌نامه طرح‌های متقاضیان، نظارت بر اجرای آنها و تطبیق با ضوابط، استانداردها و معیارهای فنی مورد تأیید صندوق بیمه بر عهده سازمان نظام مهندسی معدن خواهد بود.
 
مدت اعتبار این تفاهم‌نامه سه سال و با توافق طرفین قابل تمدید است.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه را محمدرضا شهاب‌الدین مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق بیمه و مهرداد احمد شعربافی عضو هیئت مدیره صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی و هرمز ناصرنیا رییس سازمان نظام مهندسی معدن امضاء‌کردند.

با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین ایمیدرو و سازمان نظام مهندسی معدن؛

**سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های معدنی گسترش می‌یابد

به گزارش باشگاه خبرنگاران به منظور فراهم آوردن امکانات و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اطلاع‌رسانی و انجام اقدامات لازم برای جلب مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی به سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، تفاهم‌نامه‌ای بین ایمیدرو و سازمان نظام مهندسی معدن امضاء‌شد.
 
بر اساس این تفاهم‌نامه واحد توسعه سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های معدنی در سازمان نظام مهندسی معدن تشکیل و در هر استان یک نفر به عنوان مسئول گسترش سرمایه‌گذاری تعیین خواهد شد.
 
این تفاهم‌نامه را امیر خرمی‌شاد معاون برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و هرمز ناصرنیا رییس سازمان نظام مهندسی معدن امضاء‌کردند.

مدت اعتبار این تفاهم‌نامه سه سال تعیین می‌شود و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.