سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

هدایت نیروی کار با ایجاد فرهنگ انقلابی می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد

امام جمعه شبستر گفت: رسیدگی به امور کارگران، برنامه ریزی برای رفع مشکلات و هدایت نیروی کار با ایجاد فرهنگ انقلابی می تواند در تولید و اقتصاد اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت الاسلام محمدزاده در دیدار با جمعی از تشکل های کارگری این شهرستان تاکید کرد: فراهم کردن زمینه های رشد و ترقی کشور و در نتیجه تربیت نیروی کار همراه با علم و تجربه می تواند کشور را به نقطه خود کفایی در زمینه های مختلف سوق دهد.

وی افزود: کارهای زیادی در حوزه کارگری انجام شده ولی کافی نیست و باید گسترش یابد.

وی تاکید کرد : یکی از اساسی ترین بنیان های اجتماعی و اقتصادی یک جامعه، کارگران آن جامعه هستند. چراکه کار یک کارگر به گردش چرخ های توسعه یک ملت کمک شایانی کرده ، و این یک اصل مهم در راه پیشرفت یک کشور است . در واقع و در سرلوحه هر کاری باید توجه داشت که کسانی که با رعایت موازین و اصول دینی و اسلامی، برای امرار معاش و اداره زندگی خود کارمی کنند ، و از دنیاپرستی و ثروت اندوزی اجتناب می کنند، همواره مورد ستایش هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال در زمینه اقتصادی و همچنین فرهنگی و با تاکید بر مصرف کالاهای داخلی ،اظهارداشت: استفاده از تجربه و امکانات و ظرفیت های موجود می تواند بسیاری از وظایف ما را تحقق بخشد ، لذا نقش رسانه ها در این زمینه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی در پایان تاکید کرد: همه باید همکاری کنند و ضمن رعایت حقوق انسانی و شهروندی و حفظ شخصیت جامعه کارگری و کارفرمایی با برنامه ریزی مدون هفته کارگر را به بهترین شکل ممکن برگزار و از افراد نمونه، نخبه و دیگر تلاشگران بخش صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات و ... به عنوان کارگران نمونه تجلیل گردد.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایجاد ، فرهنگ ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.