سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کتاب ترنم بهاردر قالب پیام‌های کوتاه ویژه موضوع امسال منتشر شد

کتاب ترنم بهار (زیرنویس‌ها و پیام‌های کوتاه ویژه موضوع سال ۱۳۹۳) به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از قم، مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با تلاش جمعی از پژوهشگران رسانه ملی مجموعه پیام‌های کوتاه و زیرنویس‌های تلویزیونی را تدوین و به دست‌اندرکاران رسانه تقدیم کرده است. 

در این کتاب همواره توجه شده است که اندیشه اقتصاد اسلامی در ایران، استقلال و خوداتکایی و عزتمندی، آرمانی بلند است و آنچه به نفوذ این اندیشه کمک کرده، آرزوهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در راستای استقلال و خودکفایی، مجد و عزت مردم، از بین رفتن فاصله‌های طبقاتی و در یک کلام نجات مردم از یوغ استعمارگران است. 

کتاب ترنم بهار از سه بخش اصلی مانند جایگاه اقتصاد در کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تا قله‌های حماسه با عزم ملی و مدیریت جهادی تشکیل شده است. 

اقتصاد در کلام امام خمینی (ره)، اقتصاد در کلام مقام معظم رهبری، اهمیت و نقش فرهنگ در کلام امام خمینی (ره)، اهمیت و جایگاه فرهنگ در کلام مقام معظم رهبری، شاخصه‌ها و الزامات مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ و اقتصاد، از عزم ملی تا اقتدار ملی و سبک زندگی در سایه‌سار فرهنگ اسلامی از موضوعات دیگری است که در زیرمجموعه فصل‌های این کتاب مطرح شده است. 

کتاب ترنم بهار (زیرنویس‌ها و پیام‌های کوتاه ویژه موضوع سال ۱۳۹۳) در قالب آثاری از علیرضا رنجبر، مریم سقلاطونی، عباس نادری و علی کاملی به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در شمارگان یک‌هزار جلد و قیمت ۳۵ هزار ریال منتشر شده است./س

برچسب ها: قم ، کتاب ، ترنم ، بهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.