سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

نخستين جشنواره ملي عكس "مهارت و زنان" در سمنان برگزار می شود

اين جشنواره در گرايش مستند و با محورهای: مهارت آموزي و زنان - مهارت ،زنان و كارآفريني- مهارت، زن و صنعت - مهارت، زن و كشاورزي - مهارت و زنان روستايي و عشاير- مهارت، زن و خانواده- مهارت و مادر برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، نخستين جشنواره ملي عكس "مهارت و زنان" به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار می شود.

 ابراهیم محمودی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن دعوت از هنرمندان و علاقمندان به هنر عکاسی ، جهت شرکت در این جشنواره ملی ،تصریح کرد: جشنواره ملي عكس" مهارت و زنان" در راستاي فرهنگ سازي مناسب براي تبيين، هدايت و فراگير کردن آموزش هاي مهارتي و فني و حرفه اي و ترويج فرهنگ كار در جامعه به ويژه در بين زنان، از سوي حوزه امور زنان و خانواده سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور برگزار مي‌شود.

وی خاطرنشان کرد:اين جشنواره در گرايش «مستند» و با محورهای: مهارت آموزي و زنان - مهارت ،زنان و كارآفريني- مهارت، زن و صنعت - مهارت، زن و كشاورزي - مهارت و زنان روستايي و عشاير- مهارت، زن و خانواده- مهارت و مادر برگزار می‌شود.

محمودی با اشاره به جوایز این جشنواره افزود: در این جشنواره به نفر اول ديپلم افتخار و مبلغ 15 ميليون ريال، به برگزیده دوم : ديپلم افتخار و مبلغ 10 ميليون ريال و به نفر سوم:ديپلم افتخار و 5 ميليون ريال اعطا می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان همچنین گفت: در اين جشنواره يك جايزه با رأي هيأت داوران به بهترين كار كارآموزان مراكزآموزش فني و حرفه اي در هر محور تعلق خواهد گرفت./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.