سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تصویب ایجاد صندوق حمایت از توسعه کشت دانه‌های روغنی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اخیراً در کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ایجاد صندوق حمایت از توسعه کشت دانه‌های روغنی زیتون و پنبه تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عدیل سروی امروز در اولین جلسه رسمی شورای هماهنگی جهاد کشاورزی استان اردبیلگفت:اکنون که مقام معظم رهبری در شعار سال 93 مدیریت جهادی را تاکید می‌کنند این نامگذاری اشاره دارد به دوران دفاع مقدس و نقش اصیل جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر که برای ساخت سنگر در پشت فرمان لودر و بولدوزر آن هم بدون سرپناه به صف می‌ایستادند تا یکی پس از دیگری به فیض شهادت نائل آیند تا سنگر و خاکریزی به عنوان سپر در مقابل دشمن برای رزمندگان ایران اسلامی ایجاد کنند.

وی افزود: پس هم اکنون باید چنین نهادی مقدس و انقلابی در کار تولید و ارائه خدمات با آن روحیه شبانه‌روز تلاش کند و با در دست داشتن پرچم پر افتخار جهاد در عمل هم در مدیریت خود عملاً با نام جهادی نقش‌آفرینی کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: هیچ زمانی و در زمان هیچ دولتی در جمهوری اسلامی ایران کمبود پول و اعتبار نداشتیم و مشکل اساسی در اجرای طرح‌ها به دلیل عدم وجود برنامه‌ریزی قوی و مدون بوده است.

سروی تاکید کرد: لازم است فکرها و اندیشه‌هایمان را گسترده‌تر کنیم و با فراخی تفکر به فکر حل مشکلات اساسی بخش کشاورزی باشیم چراکه در بخش کشاورزی هر چقدر از انرژی فکر و اندیشه استفاده کنیم باز فاصله زیادی با ایده‌‌آل‌ها داریم.

وی همچنین در خصوص حمایت از تولید‌کنندگان و کشاورزان گفت: اخیراً در کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ایجاد صندوق حمایت از توسعه کشت دانه‌های روغنی زیتون و پنبه تصویب شده است که امید می‌رود با تصویب آن در صحن علنی مجلس بتوانیم عملاً فعالان این عرصه را حمایت کنیم که مطمئناً در اقتصاد استان اردبیل نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، کشت ، دانه ، روغنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.