سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

محدودیت صدور مجوز به صنایع اشباع شده در اردبیل

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: صنایع اشباع شده استان اردبیل با محدودیت صدور مجوز روبه‌رو شده و امکان فعالیت برای آنها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمدباقر بهشتی دیروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان اردبیل اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم در بخش کشاورزی متحول و به شکل روزآمد عمل کنیم باید بهره‌وری را در این بخش افزایش دهیم چرا که رقم موجود قابل قبول نیست.

وی از کشاورزی به عنوان محور توسعه استان یاد کرد و افزود: سعی و تلاش ما بر این است تا بیش از ظرفیت موجود بتوانیم بهره‌وری و کارآمدی را در این حوزه افزایش دهیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل تصریح کرد: با افزایش تولید و کاهش سختی کار شاهد ارتقا بهره‌وری در بخش کشاورزی استان هستیم که این مهم سبب توسعه مکانیزاسیون نیز می‌شود.

بهشتی آموزش و مهارت را در افزایش راندمان محصولات کشاورزی مؤثر دانست و خاطر نشان کرد: دادن آموزش‌های مهارتی به کشاورزان و آشنا کردن آنها با آخرین یافته‌های علمی، تحقیقاتی و همچنین استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های موجود سبب افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود.

وی در ادامه افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای طرح‌های مناسب جهت توسعه کمی و کیفی محصولات کشاورزی در سطح استان با نظارت مستمر دست‌اندرکاران امر از جمله سازمان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی امکان‌پذیر است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در ادامه بیان کرد: برای کاستن مشکلات پیش روی کشاورزان بایستی از صدور مجوز برای صنایع اشباع در استان از طریق مبادی ذیربط خودداری کرده تا واحدهای نیمه‌فعال و راکد نیز با ارائه تسهیلات بانکی فعال شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، صنایع ، اشباع ، شده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.