سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آغاز نام نویسی بازآموزی گروه های هدف در کنگره بین المللی سوء مصرف الکل

ریيس کنگره بين المللي سوء مصرف الکل از برگزاری نخستین کنگره بین المللی سوء مصرف الکل از 31 اردیبهشت تا دوم خرداد و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد .

دکتر رضا افشاری در گفتگو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،با اعلام اينکه شرکت در اين کنگره براي گروه هاي هدف 13 و نيم امتياز بازآموزي دارد افزود : در حال حاضر نام نويسي در سامانه کشوري بازآموزي به نشاني www.ircme.irبراي گروه هاي هدف پزشکي و پيراپزشکي آغاز شده است .

وی متخصصین قلب و عروق ، چشم پزشکی ، داخلی ، پوست ، دندانپزشکی ، روانپزشکی ، مغز و اعصاب ، غدد درون ریز و متابولیسم ، کلیه و مجاری ادراری ، سم شناسی پزشکی و بیوشیمی را از جمله گروه های هدف برشمرد و افزود : این کنگره با مشارکت جامعه سم شناسي آسيا و اقيانوسيه و با حضور بيش از 500 نفر از پزشکان ، متخصصان ، پژوهشگران و صاحبنظران ایران و نیز کشورهاي عراق ،‌ سوريه ، افغانستان ، نيوزيلند ، مالزي ، تايوان ، آمريکا ، انگلستان و کويت برگزار مي شود .

ریيس مرکز تحقيقات اعتياد دانشگاه علوم پزشکي مشهد تبيين جايگاه کشورمان در مسایل علمي ، آشنايي با دستاوردهاي جديد ، ايجاد بستر مناسب برای تبادل دانش میان اساتيد داخلي و خارجي و نیز تدوين برنامه آموزشي مدون را از جمله اهداف اين کنگره برشمرد وگفت : ‌بر اساس برنامه ريزي ها در اين کنگره 45 ميهمانان داخلي و خارجي از کشورهاي نيوزلند ، آلمان ، آمريکا ، چين ، هند ، انگلستان ، سريلانکا ، هلند ، پاکستان ، کانادا و روسيه سخنراني خواهند کرد .

‌به گفته وی الکل و اختلالات روانپزشکی و روانشناختی ، الکل و علوم و فناوري هاي شناختي ، الکل و مشکلات اجتماعی ، الکل و پزشکی قانونی ، اپیدمیولوژی سوء مصرف الکل ، پیشگیری از مصرف الکل ، الکل و بارداری و شیردهی ، الکل و سوء مصرف سایر مواد اعتیاد آور از جمله محورهاي اين کنگره به شمار مي رود .

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآوری کرد : پزشکان ، متخصصان ، پژوهشگران و صاحبنظران و علاقمندان می توانند برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در باره این کنگره بین المللی به نشانيwww.mums.ac.ir/Cong-alcoholabuse مراجعه کنند .

انتهای پیام/

برچسب ها: کنگره ، سوء ، مصرف ، الکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.