سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی فوتبال ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء:

ملی‌پوشان آماده‌ی مسابقات آسیا اقیانوسیه می‌شوند

داوود عزیزی از برپایی اردوهای آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه 2014 کیش خبر داد و اظهار داشت: اردوهای تیم ملی با 40 ورزشکار برپا می‌شود.

داوود عزیزی سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان،‌بیماران خاص و پیوند اعضاء در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن فوتبال ناشنوایان،‌پیوند اعضاء و بیماران خاص در سال جاری میزبان مسابقات آسیا-اقیانوسیه 2014 در کیش است از اینرو انجمن درصدد آمادگی فوتبالیست‌ها و برپایی اردوهای تیم ملی است.
 
وی ادامه داد: نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان جمعه 5 اردیبهشت‌ماه برپا شده است. 40 فوتبالیست حاضر در نخستن اردو به مدت یک هفته به تمرین می‌پردازند. نخستین اردودی تیم ملی فوتبال ناشنوایان 11 اردیبهشت‌ماه پایان می‌یابد.
 
عزیزی افزود: فوتبالیست‌های ناشنوا پس از پایان نخستین اردو به جهت استراحت مدتی را فارغ از تمرینات سپری می‌کنند سپس در اواسط اردیبهشت‌ماه به جهت برپایی مرحله دوم اردو آماده‌سازی به محل فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضاء ‌مراجعه و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
 
عزیزی افزود: مسئولان تیم ملی قصد دارند در مراحل بعدی اردو تعدادی از ورزشکاران را حذف کنند از اینرو مراحل بعدی اردوهای تیم ملی با تعداد نفرات کمتری برپا می‌شود.
 
سرمربی تیم ملی افزود: تعداد نفرات حاضر در اردوی تیم ملی با بیش از 25 فوتبالیست ناشنوا برپا می‌شود حفظ این تعداد نفرات الزامی است و باید تا مراحل پایان اردو با 25 فوتبالیست ناشنوا برپا شود.
 
عزیزی ادامه داد: به عنوان سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان ملی‌پوشان را در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی همراهی می‌کنم اما با قاطعیت نمی‌توانم حضورم در مراحل سوم و چهارم اردو و همراهی با ملی‌پوشان را تضمین کنم و احتمال اینکه شرایط همراهی تیم ملی را در آینده نداشته باشم وجود دارد.
 
عزیزی افزود: ملی‌پوشان ناشنوا از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. توجه خاص و ویژه به فوتبالیست‌های ناشنوا و حمایت از آنها آینده‌ای درخشان را برای تیم ملی فوتبال ناشنوایان ترسیم می‌کند. به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان تلاش خود را جهت ایجاد زمینه‌های موفقیت ملی‌پوشان به کار می‌گیرم تا در مسابقات آسیا- اقیانوسیه 2014 افتخارآفرینی کنیم.
 
گفتنی است، مسابقات آسیا- اقیانوسیه 2014 کیش آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.