سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شماری از افراد مسلح در منطقه العامريه حلب به دست ارتش سوریه

نیروهای ارتش سوریه در درگیری‌های شدید در منطقه "العامریه" در حلب شماری از افراد مسلح را به هلاکت رساندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، نیروهای ارتش سوریه در درگیری‌های شدید در منطقه "العامریه" در حلب شماری از افراد مسلح را به هلاکت رساندند.

 خبرنگار این شبکه در گزارشی از حلب گفت روند عملیات نظامی در حلب و حومه آن بالا گرفته است تا جایی که نیروهای ارتش سوریه به عملیات خود در  چند محور ادامه می‌دهند.

 در منطقه العامریه درگیری‌های خشونت باری با گروههای مسلح رخ داده است. گروههای مسلح در این منطقه مستقر بودند و سعی داشتند این منطقه را به برخی مناطق دیگر به ویژه مناطق الشیخ سعید و الحمیدیه متصل کنند و با در اختیار گرفتن کنترل پل ها، بزرگراه مهمی را در این منطقه مسدود کنند. 

خبرنگار العالم افزود این منطقه العامریه است. گروههای مسلح در این مکان‌ها حضور داشتند اما اکنون ارتش سوریه این مکان‌ها را از وجود گروههای مسلح پاکسازی کرده است. علاوه بر این نیروهای ارتش سوریه کنترل پلی را که منطقه العامریه را به منطقه الراموس متصل می‌کند به طور کامل در اختیار گرفتند. عملیات ارتش سوریه در این منطقه از چند روز پیش ادامه دارد. 

نیروهای ارتش سوریه در ساعات گذشته پیشروی جدیدی در منطقه العامریه داشتند و پس از درگیری‌های شدید با گروههای مسلح، تعدادی از ساختمان‌های این منطقه را پاکسازی کردند.  
یکی از نیروهای ارتش سوریه در این منطقه به خبرنگار العالم گفت افراد مسلح قصد داشتند مسیر منتهی به حلب را به طور کامل مسدود کنند اما با هوشیاری نیروهای ارتش سوریه، اقدامات آن‌ها زیر نظر گرفته و عملیات با دقت پیگیری شد و نیروها کمین کردند و از چند طرف حمله کردند و توانستند افراد مسلح را از این منطقه بیرون برانند.  

خبرنگار افزود شماری از افراد مسلح در این منطقه کشته شده‌اند و بمب‌ها و موشک‌هایی که گروههای مسلح استفاده می‌کردند بعد از فرار آن‌ها، در این منطقه باقی مانده است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.