سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/با حضور بانوان امدادگر:

برگزاری دوره آموزشی امداد کوهستان در ارتفاعات زاهدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از برگزاری اردوی آموزشی و تفریحی بانوان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با حضور بیش از 48 نفر امدادگر در ارتفاعات شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، رسول راشکی گفت: به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بانوان این جمعیت و همچنین آمادگی تیم های امداد و نجات نسبت به برگزاری یک دوره اردوی تفریحی و آموزشی در ارتفاعات شهرستان زاهدان اقدام شد.

وی افزود: بانوان شرکت کننده در این اردو با صعود به ارتفاعات "لوچو" علاوه بر کوه پیمایی با نکات مهم و آموزشهای لازم در زمینه امداد و نجات آشنا شدند.

راشکی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان به مناسبت گرامیداشت مقام بانوان در استان نسبت به برپایی ویژه های برنامه های متنوع و متعددی اقدام کرد که برپایی جشن فاطمی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این راستا بود.

وی گفت: به منظور حمایت و توانمند سازی بانوان خود سرپرست این جمعیت همچنین نسبت به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با عنوان بازارچه خیریه در این شهرستان اقدام کرد که در قالب برپایی 18 غرفه توایدات دستی بانوان و اثار هنری آنها در معرض فروش و نمایش قرار داده شد.

وی نشست بانوان امداد گر و اعضای جمعیت هلال احمر با مسئول نهاد رهبری و همچنین ویژه برنامه تقدیراز بانوان تلاشگر را از دیگر برنامه های این جمعیت به منظور گرامیداشت مقام زن عنوان کرد و افزود: بیش از 300 نفر از بانوان این جمعیت در طی یک هفته گذشته در مراسم و مناسبت های مختلف این سازمان شرکت داشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.