سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای برپایی اردوی مشترک و حضور در مسابقات بین المللی ارومیه؛

کرک آبادی: تیم ملی هنگ کنگ با 9 ورزشکار به ایران می آید

سرمربي ایرانی تيم هنگ كنگ از اردوي چند روزه اين تيم در ايران خبر داد و گفت: تيم 9 نفره ما براي حضور در جام بين المللي اروميه و شركت در اردوهاي مشترك يكشنبه هفته آینده به ايران می آید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمود كرك آبادي گفت: تيم ملي هنگ كنگ با 9 كاراته كا، یک مربی و یک پزشک 14 ارديبهشت ماه به ايران خواهد آمد تا ضمن حضور در اردوهاي مشترك، در مسابقات بين المللي جام اروميه نيز شركت كند.

وي تصريح كرد: اميدوارم بتوانيم استفاده لازم را از حضور در ايران ببريم. مرداد ماه نيز بار ديگر به ايران خواهيم آمد تا ارودی یک ماهه ای را با تیم های منتخب استانهای مختلف داشته باشیم.

سرمربي تيم ملي هنگ كنگ در خصوص عدم حضور تيمش در مسابقات شرق آسيا، افزود: به دلايل مصدوميت برخي از بازيكنانمان نتوانستيم در اين رقابتها حضور داشته باشيم، اما از اينكه 2 تيم كره جنوبي و ماكائو توانستند با مربيان ايراني شان در اين مسابقات حضور داشته باشند بسيار خوشحالم. كره جنوبي در بخش بزرگسالان و ماكائو در بخش جوانان و اميدها عملكرد بسيار خوبي را در شرق آسيا داشت.

كرك آبادي در پاسخ به اين سوال كه هنک كنگ جهت حضور در بازيهاي آسيايي چه مسابقات تداركاتي را در نظر گرفته است، اظهار داشت: به غير از اردوي مشترك در ايران، حضور در ليگ جهاني اندونزي از ديگر برنامه هاي ما خواهد بود. اين رقابتها اواخر خرداد ماه برگزار مي شود و قطعا شركت در اين مسابقات به روند آمادگي بازيكنانمان كمك بسياري خواهد كرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، ارومیه ، ایران ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.