سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی در جمع خبرنگاران:

سمینار مشترک مرکز پژوهش‌های پارلمان ایران و کره جنوبی یکشنبه برگزار می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کره جنوبی تاکنون چهار دوره از نشست‌های مراکز پارلمانی برخی از کشورهای دنیا را به شکل سمینار مشترک جمع آوری کرده که آخرین اجلاس آن نیز در سال ۹۲ در سئول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران «کاظم جلالی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مراسم ختم والده «حسین طلا» در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور هیئت مرکز پژوهش‌های مجلس کره جنوبی در ایران گفت: ما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم با مراکز پژوهشی پارلمانی دیگر کشور‌ها ارتباط برقرار کرده و از تجربیات سایر پارلمان‌ها در امر پژوهش و همچنین نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: کره جنوبی تاکنون چهار دوره از نشست‌های مراکز پارلمانی برخی از کشورهای دنیا را به شکل سمینار مشترک جمع آوری کرده که آخرین اجلاس آن نیز در سال ۹۲ در سئول برگزار شد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از آن ما از رئیس مرکز پژوهش‌های پارلمان کره جنوبی دعوت کردیم تا به تهران آمده و طی این سفر سمینار مشترکی در روز یکشنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سمینار ، مشترک ، کره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.