سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت بنیه علمی جامعه با طرح تحصیل بانوان خانه دار در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس واحد قم طرح تحصیل بانوان خانه دار در دانشگاه آزاد اسلامی را با اهمیت و تاثیرگذار دانست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس واحد قم با اشاره به مطرح شدن طرح تحصیل بانوان خانه دار در دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر میرزاده، گفت: این طرح برای ادامه تحصیل بانوان خانه دار از مجموعه برنامه‌هایی است که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای علم و دانش در جامعه با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه مطرح کرده است. 

دکتر غلامعلی قاسمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه مردمی، چابک و غیردولتی است، اظهار داشت: ادامه تحصیل بانوان خانه دار از دو جهت دارای اهمیت است؛ اول اینکه چون طرز فکر و دانش زنان را بالا می‌برد، می‌تواند به تقویت روحیه و ایجاد سلامت روانی و آرامش خانوادگی منجر شود، در ثانی بخشی از آثار و نتایج آن در تربیت فرزندان مشاهده می‌شود. 

وی در ادامه افزود: بانوان بخش بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند، بنابراین ادامه تحصیل، موجب مشارکت آنان در تولید شده و در تقویت بنیه علمی جامعه تاثیر بسزایی دارد. 

دکتر قاسمی در پایان با اشاره به اینکه طرح تحصیل بانوان خانه دار در دانشگاه آزاد همسو و همجهت با سیاست‌های کلی نظام در گسترش علم و دانش است، خاطرنشان کرد: همه رشته‌های مربوط به امور خانواده که در این طرح در نظر گرفته شده‌اند، کاربردی و متناسب با نقش زن در خانواده هستند.


انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه آزاد ، سلامت ، علم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.