سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز انتخابات ویژه پارلمانی عراق تحت تدابیر شدید امنیتی/ کشته و زخمی چندین تن در حمله در یک مرکز انتخاباتی در الانبار و موصل/ 35هزار نيروی امنيتی عراق رای دادند

مراکز رای گیری از کارکنان وزارت دفاع و کشور و همچنین دستگاه‌های امنیتی عراق از لحظاتی پیش درهای خود را به روی رای دهندگان باز کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛شبکه اسکای نیوز لحظاتی پیش گزارش داد : درهای مراکز رای گیری در عراق برای انتخاب اعضای پارلمان از صبح روز دوشنبه به روی کارکنان وزارت دفاع ، کشور و دستگاه‌های امنیت ملی و اطلاعاتی به اضافه بیماران و زندانیان باز شد.

براساس گزارش‌ها نیروهای امنیتی عراق به دلیل نگرانی از حملات تروریستی تدابیر شدید امنیتی را در مراکز انتخاباتی اعمال کردند.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: بر اثر حمله به شعبه مرکزی اخذ رای در منطقه «الحبایله» در شرق شهر رمادی در استان الانبار عراق شش نفر کشته و زخمی شدند.

این شبکه به جزئیات بیشتر اشاره نکرد.

همچنین این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد:35 هزار نفر از نیروهای امنیتی عراق در شهر کرکوک رای دادند و هیچ نقضی در روند اخذ رای مخابره نشده است.


همچنین شبکه تلويزيوني العربيه از کشته و زخمي شدن چندين نفر در دو عمليات انتحاري عليه يک شعبه رأي گيري در موصل عراق خبر داد.

خاطر نشان می شود انتخابات پارلمانی عراق برای شهروندان عراقی مقیم کشورهای دیگر روز یکشنبه در 20 کشور دنیا آغاز شد.آمریکا، ایران، انگلیس، آلمان، مصر، ترکیه، امارات، اردن، فرانسه، اسپانیا، اتریش، نروژ، ایرلند و فنلاند از جمله این کشورها محسوب می شوند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.