سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

راه‌اندازی رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی در لرستان

رئیس دانشکده علوم قرآنی لرستان گفت: در صورت تکمیل دانشکده قرانی دو رشته تفسیر و علوم قرانی راه اندازی و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به پذیرش دانشجو می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ رحمان عشریه افزود: دانشکده علوم قرآنی لرستان یکی از دانشکده های تحت نظارت وزارت علوم است که از طریق کنکور سراسری اقدام به پذیرش دانشجویان دارای شرایط خاص، مؤمن و متعهد می‌کند.
وی افزود: این دانشگاه در سال 91 در لرستان تأسیس شده و در دو دوره کنکور سراسری اقدام به پذیرش دانشجو کرده است و به همین دلیل تعداد دانشجویان این دانشگاه بسیار کم است و این دانشگاه هنوز به طور کامل توسعه نیافته است.
عشریه اظهار کرد: تعداد دانشجویان این دانشکده هم اکنون 40 نفر است که در دو دوره کنکور سراسری به عنوان دانشجویان تربیت معلم قرآن مجید پذیرفته شده و به تحصیل علوم و معارف قرآنی می پردازند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی لرستان بیان کرد: این دانشجویان مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی بوده که در خرم آباد مشغول به تحصیل هستند و در سایر شهرستان های استان دانشکده علوم قرآنی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: ساختمان دانشکده علوم قرآنی در خرم آباد اجاره ای است و است که در صورت تکمیل ساختمان این دانشکده اقدام به راه اندازی رشته های جدید و پذیرش دانشجو می کنیم.
عشریه با اشاره به اینکه ساختمان این دانشکده قرانی حال ساخت افزود: در صورت تکمیل این دانشکده در دو رشته تفسیر و علوم قرانی تو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به پذیرش دانشجو می کنیم.
وی بیان کرد: تعداد دانشجوهایی که پذیرش می کنیم حدود 120 تا 150 دانشجو در مقطع کارشناسی و 30 نفر در مقطع ارشد و دکترا است.
انتهای پیام/
برچسب ها: راه اندازی ، تفسیر ، رشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.