سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

اختصاص 295 میلیارد تومان اعتبار به واحدهای تولیدی مازندران

دبیر مجمع نمایندگان مازندران از اختصاص 295 میلیارد تومان اعتبار به واحدهای تولیدی مازندران خبر داد و گفت: این اعتبارات بر اساس نیازهای شهرستان به زودی اختصاص می‌باید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، احمدعلی مقیمی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرک صنعتی نکا ضمن بررسی مشکلات واحد صنعتی گفت : این اعتبارات بر اساس اعلام مسئولان ذی‌ربط به واحدهایی اختصاص می‌یابد که چک برگشتی و بدهی معوق نداشته باشند.

وی بیان داشت: علی‌رغم فشارهای مالی، اقتصادی و اعتباری در سال گذشته، در سال‌جاری با اعتبارات خوبی در بخش‌های مختلف اختصاص می‌یابد.

مقیمی با بیان اینکه بانک‌های عامل بر اساس اعلام 30 هزار میلیارد تومان معوقه دارند یادآور شد: واحدهای تولیدی در بازپرداخت وام‌ها و تسهیلات دقت عمل و نظر بیشتری داشته باشند تا بانک‌ها با معوقه روبه‌رو نشوند.

وی گفت: در شهرستان نکا واحدهای فعال خوبی داریم که علی‌رغم مشکلات فراوان در حال فعالیت هستند و با رکود مواجه نشده‌اند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه رفع مشکلات تولیدکنندگان در گرو همراهی بانک‌ها است یادآور شد: باید با مدیریت جهادی در رابطه با فعالیت اقتصادی وارد شویم تا با فعال کردن واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی مشکلات برطرف شود.

وی اضافه کرد: مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش تولیدکنندگان، ارائه زیر ساخت‌های لازم، رفع نوسانات برق موجود در شهرک صنعتی نکا از جمله مسائلی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب رفع شود تا تولیدکنندگان بدون دغدغه به تولید بپردازند.

مقیمی گفت: در برخی موارد تولید را با اجرای غلط قانون گرفتار کرده‌ایم که تولیدکنندگان با عشق به کار در این رابطه وارد شدند و مشکلات بر آنان کار ساز نبود.

نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی قوانین در حوزه اقتصادی و تولید و موارد مختلف دیگر در جامعه دست و پاگیر هستند که باید در سال جدید با توجه به بیانات رهبری این قوانین دست و پاگیر برداشته شود که در حال ممیزی کردن توسط مجلس است و تا خردادماه به سروسامان می‌رسد.

برچسب ها: اختصاص ، تولیدی ، مازتدران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.