سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ:

هیچ یک از قوا اقتصاد مقاومتی را باور نکردند/ روند خرید و فروش پوشاک در بازار تهران اسلامی نیست

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی گفت: یکی از مسائل مورد نظر در فرهنگ بحث فروش پوشاک در بازار تهران است که متاسفانه با توجه به روند خرید و فروش پوشاک در تهران در بازار این نوع فروش اسلامی نیست.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، این مراسم که با حضور "احمد کریمی اصفهانی" دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار تهران و جمعی از بازاریان تهران برگزار شد، عبدالعلی گواهی گفت: متاسفانه نوع فروش پوشاک در بازار تهران اسلامی نیست، چون وقتی یک جوان پر انرژی با این مسائل برخورد می‌کند تاثیر منفی در او می‌گذارد زیرا اکنون الان حجاب و پوشش جز یک روسری نازک و کوتاه باقی نمانده است.

وی افزود: الان متاسفانه لباس درست در جامعه امروز نداریم و باید که به پوشش حجاب جوانان الگودهی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) تاکید کرد: یکی از مسائل مورد نظر در فرهنگ بحث فروش پوشاک در بازار تهران است که متاسفانه با توجه به روند خرید و فروش پوشاک در تهران در بازار این نوع فروش اسلامی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خراسان شمالی مباحثی رامطرح فرمودند که یکی از آنها سبک زندگی است و این سبک زندگی نیز با توجه به ابعاد گوناگون آن مقام معظم رهبری حتی در نوع پوشش و آرایش را هم مطرح فرموده‌اند که این روند از نظر مقام معظم رهبری درست نبوده است.

وی افزود: اکنون 4-5 معقوله اساسی که در فرهنگ وجود دارد این است که مکتب و دینی را که پذیرفته‌ایم و به آن معتقدیم بدانیم که دین اسلام دین رهایی‌بخش انسان‌هاست و در تمام شئون زندگی حرفی برای گفتن دارد و اینطور نیست که فرهنگ را از غرب به کشور وارد کنیم چون اسلام دین به طور کامل آرمانی است که خداوند تدارک همه چیز را در آن دیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیام اقتصادی سال گفت: متاسفانه با اینکه چند سال است در پیام مقام معظم رهبری پیام اقتصادی مطرح می‌شود اما برنامه تحول اقتصادی انجام نشده است و رهبر انقلاب چند سال است که بار اقتصادی را به دوش می‌کشد.

حجت الاسلام والمسلمین ادامه داد: مقام معظم رهبری با توجه به اینکه می‌گویند درب صادرات نفت را ببندید شرایط باید به گونه‌ای باشد که اگر روزی صادرات نفتی نداشتیم مردم در آسایش زندگی کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر برنامه تحول اقتصادی دارند، اما هنوز هیچ یک از قوا طرح اقتصاد مقاومتی را باور نکردند و این طرح را شوخی می‌پندارند اما مردم همچنان به نظام وفادارند و این وفاداری را در طرح هدفمندی یارانه‌ها که مردم با آن همراه بوده‌اند نشان دادند اما مسئولان نیز باید همراه مردم باشند زیرا ملت ایران ملتی است که اگر اراده کند می‌تواند کار انجام دهد و این اراده باید حمایت شود و حامی این طرح مسئولان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کریمی ، جوانان ، لباس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.