سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران انتقاد کرد

بی‌تدبیری مسئولان حراست دانشگاه شاهد در برخورد با کارگردان "شیار 143"

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در راستای حمایت از فیلم ارزشی "شیار 143" و کارهای ارزشی و هم‌چنین تشویق مسئولان برای تولید برنامه‌های این‌چنینی، این مراسم را برگزار کرد، که بی‌تدبیری اقدام مسئولان حراست دانشگاه، ناراحتی عوامل فیلم را در پی داشت.

"علیرضا نظری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اکران فیلم "شیار 143" و تقدیر از عوامل این فیلم گفت: مسئولان حراست دانشگاه از حضور "نرگس آبیار" کارگردان این فیلم، با اینکه حجاب کاملی داشت، به دلیل نداشتن چادر جلوگیری کردند.

وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در راستای حمایت از فیلم ارزشی "شیار 143" و کارهای ارزشی و هم‌چنین تشویق مسئولان برای تولید برنامه‌های این‌چنینی، این مراسم را برگزار کرد، که بی‌تدبیری اقدام مسئولان حراست دانشگاه، ناراحتی عوامل فیلم را در پی داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با تاکید بر اینکه اکران فیلم "شیار 143" با استقبال دانشجویان روبه رو شد، تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد سودجو در انتشار اخبار از عدم اجازه ورود "نرگس آبیار" در دانشگاه شاهد، استفاده کردند، که این مسأله به دلیل بی‌تدبیری مسئولان حراست دانشگاه است.

نظری خاطرنشان کرد: امروز اکران فیلم "شیار 143" و تقدیر از "نرگس آبیار" در سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، و وی با همان حجاب دیروز در این مراسم شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.