سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرمحمدی خبر داد:

صدور احکام استخدامی 17 هزار دانشجو در آینده‌ای نزدیک

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: احکام استخدامی 17 هزار دانشجو در آینده‌ای نزدیک توسط وزارت آموزش و پرورش صادر خواهد شد.

محمود مهرمحمدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت استخدامی دانشجویان ورودی بهمن سال گذشته گفت:‌خوشبختانه این مسئله حل شده و احکام و استخدامی برای 17 هزار دانشجوی  جدید که بهمن ماه تحصیلات خود را در  دانشگاه فرهنگیان شروع کرده‌اند در آینده نزدیک توسط وزارت آموزش و پرورش صادر خواهد شد.

مهرمحمدی در ادامه افزود:اساسنامه‌ دانشگاه بر این است که کسانی که امسال نمره قبولی را دریافت می‌کنند وارد دانشگاه می‌شوند و ردیف‌های استخدامی دانشجویان جدید را دریافت می‌نماییم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص نامشخص بودن هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: نزدیک به هزار نفر مدرس در حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که بار سنگین آموزش عمدتا بردوش آنان است و تلاش‌های ما برای تبدیل وضعیت آنان به هیئت علمی با توفیق کامل همراه نبوده است ، در هر حال ضوابطی بر اساس آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی وجود دارد که همه‌ی دانشگاه‌ها می‌بایست تابع آن ضوابط باشند.

وی در ادامه افزود: وضعیت  اکنون ما از پاره‌ای جهات با ویژگی ها و ضوابطی که در آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی آمده سازگار نیست به همین دلیل مسئله‌ی تبدیل وضعیت برای بخشی از مدرسان تاکنون حل نشده باقی مانده است ، بر این منظور تدابیری برای رفع و مرتفع ساختن این مسئله اندیشیده شده است.

مهر محمدی ادامه داد: پیشنهاداتی در دستور جلسه‌ی آینده‌ی هیئت امنا ارائه خواهد شد و امید است که با مساعدت وزارت علوم و با به رسمیت شناختن مدرسان دانشگاه فرهنگیان به عنوان نیروهای علمی که عمدتا مأموریتشان آموزشی بوده بتوانیم زمینه‌ی تبدیل وضعیت را فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به عدم رسمیت شناختن مدرسان دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد: آئین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی ملاک‌ها و امتیازاتی را برای کسانی که می‌خواهند تبدیل وضعیت پیدا کنند خواستار است بعضی از این ملاک‌ها با شرایط مدرسان عدم سازگاری دارد که برای گفتگو با مدیران وزارت علوم نسبت به رسمیت شناختن مدرسان تلاش خواهیم کرد ، تا درصورت عدم صدق بسیاری از روابط بتوانند همچنان از عنوان هیئت علمی استفاده کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: احکام ، استخدام ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.