سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

اختصاص یک هفتم بودجه پارک موزه مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت:‌ بودجه استانی احداث پارک موزه7 میلیارد تومان بود که یک‌ میلیارد و 250 میلیون تومان از این رقم اختصاص یافت.

عبدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در جلسه علنی شورای شهر ساری، افزود : براساس برآوردهای مالی سال 88 احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران نیازمند 126 میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه در سال 92 از مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار ملی فقط یک میلیارد تومان به پارک موزه اختصاص دادند، افزود:‌ بودجه استانی ما هم 7 میلیارد تومان بود که یک میلیارد و 250 میلیون تومان از این رقم، اختصاص یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، خاطرنشان کرد: در شان مرکز استان نیست که احداث پارک موزه دفاع مقدس، به این کندی پیش برود.

وی با بیان اینکه نیاز داریم مثل زمان جنگ، ستاد پشتیبانی مردمی ایجاد شود، متذکر شد: در تمام دنیا، مردم برای این مسائل پای کار می‌آیند.

ملکی با اشاره به اینکه کمک به احداث پارک موزه یکی از پروژه‌های شهرداری ساری باشد، گفت: برای احداث پارک موزه باید با پای دل، به سراغ این کار بیاییم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم شهرداری ساری نگاه ویژه‌ای به پارک موزه دفاع مقدس مازندران داشته باشد، تصریح کرد: پارک موزه، مسیر دسترسی ندارد و تقاضا داریم احداث خیابان دسترسی به پارک موزه در اولویت کاری شهرداری ساری قرار گیرد.


برچسب ها: اختصاص ، موزه ، پارک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.