سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زوج گردشگری که از پخش صدای اذان در ترکیه شاکی شدند!

دادگاهی در آلمان شکایت یک زوج گردشگر آلمانی که به ترکیه رفته بودند و شکایت نموده بودند که صدای اذان آنان را اذیت نموده ، وارد ندانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، دادگاهی در آلمان شکایت یک زوج گردشگر را که به ترکیه رفته بودند ، از آژانس گردشگری  ، به سبب نزدیک بودن هتل این افراد در نزدیکی یک مسجد در ترکیه ،  و اینکه طبق شکایت این زوج صدای اذان آنان را اذیت می‌کرده وارد ندانست.

این زوج آلمانی شکایت کرده بودند که از سفرشان به سبب آنکه صدای اذان روزانه  5 بار از مناره مسجد نزدیک به هتل 5 ستاره‌شان پخش می‌شده است لذتی نبرده‌اند.

این زوج گردشگر آلمانی گفته اند که نیمی از مبلغی که در ازای رفتن به ترکیه داده‌اند یعنی حدود 1900 پوند استرلینگ برای جبران خسارت کافی است.

این زوج همچنین در شکایتشان اعلام نموده‌اند که به سبب صدای بلند بلندگوها در پخش اذان از ابتدای صبح دچار اذیت شده‌اند و آنها قبل از سفر فکر این مسأله را نمی‌کردند.

در همین راستا دادگاه آلمان اعلام کرده است که این آژانس گردشگری خطایی را مرتکب نشده و این زوج گردشگر باید انتظار پخش صدای اذان روزانه 5 مرتبه را می‌داشتند و این امری عادی در کشوری اسلامی است ؛ همچنانکه در آلمان نیز زنگ کلیساها به صدا درمی‌آید.



انتهای پیام/
برچسب ها: اذان ، ترکیه ، گردشگر ، المانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.