سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

شعار دست اندرکاران عرصه سلامت

در آخرین روز از هفته سلامت و در مراسم روز جهانی بهداشت از 100 نفر از فعالان و پیشکسوتان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تقدیر شد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، حضرت آیت الله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان که از میهمانان ویژه این مراسم بود با اشاره به شعار امسال هفته سلامت یک عمر سلامت باخود مراقبتی گفت : آموزش و اطلاع رسانی مهمترین نقش در خود مراقبتی و ارتقای سلامت جامعه را دارد .

آیت الله سلیمانی با ذکر احادیث معتبر از ائمه معصومین تصریح کرد: فرهنگ خود مراقبتی و استفاده از تغذیه سالم، تحرک کافی و وضعیت جسم و روان سالم واولویت دادن به سلامت مردم جامعه آن زمان مورد توجه این بزرگواران بوده است .

امام جمعه زاهدان نقش رسانه ملی را درجهت ارتقاء افکار عمومی وترویج فرهنگ خود مراقبتی مورد تاکید قرار داد و به همه دست اندرکاران رسانه ملی توصیه کرد در جهت تبلیغ فرهنگ سلامت به منظور ارتقاء شاخصهای سلامت تلاش کنند .

دکتر شکیبا رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، نیز در این همایش ضمن تقدیر از همه فعالان برگزاری برنامه های هفته سلامت گفت:خود مراقبتی گام اول وهسته اصلی هرنوعی از سلامتی محسوب می گردد.

وی ادامه داد: با ابلاغ سیاستهای کلی نظام سلامت توسط مقام معظم رهبری و با حمایتهای بی شائبه ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت تحول بزرگی در وضعیت ارتقای سلامت، هتلینگ و همچنین خدمت رسانی به مردم در سطح کشور به وجود خواهد آمد .


  انتهای پیام //

برچسب ها: برنامه ریزی ، کنار ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.