سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران خبرداد

اتصال مترو ورامین به تهران تا دو سال آینده/ از سرگیری ساخت مترو پرند پس از دریافت بودجه دولت

سیدجعفر تشکری هاشمی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در صورت تأمین اعتبار مترو ورامین تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدجعفر تشکری‌هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مستقل خواندن برنامه خطوط اکسپرس گفت: پیش‌بینی گسترش این خطوط در طرح جامع ترافیک صورت گرفته و اولویت نخست شهرداری تهران در حال حاضر تکمیل خطوط داخلی شهر است.

وی با اشاره به ورود این خطوط از شهرستان‌های تهران مطابق قانون؛ پرداخت هزینه آن را صد در صد از سوی دولت عنوان کرد و افزود: مذاکراتی در این راستا با دولت صورت پذیرفته که به محض دریافت اعتبار لازم ساخت این خطوط نیز به موازات خطوط داخلی تهران آغاز می‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به حمایت‌های دولت در راستای ساخت مترو پرند و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای اشاره نمود و تصریح کرد: در صورت دریافت مابقی اعتبار این خط آماده خواهد شد.

تشکری هاشمی، با بیان بهره‌برداری بخشی از خط 3 اکسپرس حد فاصل تهران تا کرج و اجرای آن در فاز قبل، فاز دیگر آن را از شرق تا جنوب شرق تهران عنوان کرد و افزود: این خط تا ورامین تداوم خواهد یافت.

** اتصال مترو ورامین به تهران تا دو سال آینده

وی در پایان به انعقاد قرارداد دولت با شهرداری تهران جهت ساخت مترو ورامین و اجرای برخی از عملیات زیرساختی آن به خرید ریل و برخی از تجهیزات مورد نیاز این خطر اشاره نمود و خاطرنشان کرد: تا دو سال آینده بهره‌برداری از مترو ورامین و اتصال به یکی از خطوط فعلی تهران محقق خواهد شد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۶ دی ۱۳۹۴
سلام درمورد آلودگی هوای تهران نظری داشتم والا اگراین پروژه مترو تهران و شهرجدید پرند به اتمام برسه هزاران خودرو شخصی به تهران سرازیر نمیشه هم تا حدودی مشکل ترافیک حل میشه هم آلودگی هوای تهران مسئولین بدون حل کردن مشکل همش بطور مسکن از مردم کمک طلب میکنن هرکسی اینو میدونه خطوط مترو شهرهای اطراف تهران راه اندازی بشه چقدر مشکل ترافیک و آلودگی هوا حل خواهد شد امثال ما بدون ماشین چگونه از پرند به میدان ونک که محل کارمون هست رفت آمد کنیم مگه چقدرحقوق میگیریم که بدیم کرایه ماشین ما اهالی شهرپرند ازشما تقاضا داریم این مورد مترو شهرهارا پیگیری کنید وگرنه هرچی درست کردن خراب میشه و به فراموشی سپرده میشه با تشکر
meysam
۱۳:۲۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
از شما خواهشمندیم هرچه سریعتر مترو ورامین تهران راه اندازی شو.