سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس:

راديو در ميان رسانه‌ها جايگاه ويژه دارد

"بهروز نعمتي" نماينده مجلس شوراي اسلامي، راديو را رسانه‌اي سهل‌الوصول و امروزي دانست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني جشنواره راديو؛  بهروز نعمتي عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي درخصوص راديو گفت: رابطه خوبي با راديو دارم و تلاش مي كنم  برنامه هاي ورزشي راديو را از دست ندهم.
 
وي با اشاره به نقش آموزشي و آگاهي بخشي راديو نيز بيان داشت: در بيشتر اوقات  راديو فرهنگ و راديو اقتصاد شبكه هايي هستند كه برنامه هاي آنها را دنبال مي كنم و با توجه به نقش اطلاع رساني و تبيين موضوعات اقتصادي در راديو اقتصاد  برنامه هاي اين شبكه راديويي را گوش مي دهم ، در سفر نيز با راديو فرهنگ همراه هستم.
 
اين نماينده مجلس درباره برنامه راديويي مورد  علاقه خود گفت:"راه شب" برنامه مورد علاقه من است و به طور كلي  روزانه  يك ساعت برنامه هاي  راديويي را  گوش مي دهم.
 
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس  ضمن تقدير از دست اندركاران برنامه سازي در راديو تصريح كرد: برنامه سازي در راديو نسبت به ديگران رسانه ها با مشكل تر است.چراكه برنامه ساز  به جزء صدا هيچ ابزاري براي انتقال پيام، حس و تصوير ذهني  ندارد اما  اين رسانه با كمترين پيچيدگي بهترين پيام ها را منتقل مي كند.
 
وي در پايان عنوان كرد:  بسياري از رسانه ها كه امروز مخاطبان خود را دارد اما راديو واقعا چيز ديگري است كه با توجه به در دسترس بودن گوش دادن به اين رسانه قديمي  راحت تر است.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.