سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش موزیکال "زمین پاک" و بازیافت در جنوب شرق پایتخت

محمدرض دقیقی، مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15، از برگزاری نمایش تئاتر موزیکال زمین پاک و بازیافت در این منطقه خبر داد.

محمدرضا دقیقی؛ مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری نمایش تئاتر موزیکال "زمین پاک" و بازیافت در محلات 20‌گانه و نواحی 8‌گانه منطقه 15 همزمان با هفته "زمین پاک" در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته سلامت و هفته "زمین پاک" از یکم تا نهم اردیبهشت ماه سال 93 در محلات 20‌گانه منطقه 15 در دست اجرا است.  
 
دقیقی اظهار داشت: در این طرح نمایش تئاتر موزیکال زمین پاک و بازیافت در محلات 20‌گانه منطقه 15 به مدت یک هفته از یکم تا نهم برگزار خواهد شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایش تئاتر موزیکال "زمین پاک" و بازیافت در محلات 20‌گانه منطقه 15 توزیع بروشور، سی دی و پکیج‌های آموزشی بازیافت و "زمین پاک" از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
دقیقی خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره بازیافت و "زمین پاک" در مدارس، مهد کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی،‌ خانه‌های اسباب بازی، مساجد، مجتمع‌های اداری، تجاری، مسکونی و . . . از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.  
 
انتهای پیام/  
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.