سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش نرخ بیکاری با مدیریت جهادی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: برای کاهش نرخ بیکاری در سال جاری نیازمند مدیریت جهادی و ورود تمامی دستگاه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی هستیم.

مصطفی باغبانیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به نامگذاری سال 93 و اهمیت بحث مدیریت جهادی به منظور کاهش نرخ بیکاری تمامی دستگاه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی باید در این زمینه فعال باشد تا شاهد رونق اشتغال در سطح استان باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در این زمینه باید تصویر دقیقی از موقعیت‌های موجود، برنامه‌ها و اهداف مورد نظر داشته باشیم تا در راستای عملیاتی شدن برنامه‌ها حرکت کرده تا شاهد کسب موفقیت‌ها در این زمینه باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با تاکید بر دخالت سایر نهادها و دستگاه‌ها در امر اشتغالزایی خاطرنشان کرد: موضوع بیکاری به عنوان موضوعی فرابخشی و فراسازمانی مطرح است که حل آن جز با تعامل تمامی دستگاه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود که در این راستا و به منظور تحقق و عملیاتی کردن اهداف طرح‌های بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت تخصصی اعتبار قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.