سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر دریادار دوم غلامرضا شیرانی خبرداد

اولین پرواز آزمایشی فرودگاه جاسک با موفقیت انجام شد

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت گفت: پرواز آزمایشی شرکت سپاهان از فرودگاه اصفهان به مقصد بندرعباس و فرودگاه شهدای هفتم آذر بندرجاسک و بالعکس با موفقیت انجام شد تا گام‌های نخست در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان بندر جاسک برداشته شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار دوم غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت با اعلام این خبر گفت: اولین پرواز آزمایشی شرکت هواپیمایی سپاهان از بندرعباس به جاسک با موفقیت انجام شد تا گام های بعدی توسعه این فرودگاه برداشته شود.

وی تصرح کرد: این فرودگاه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بندرعباس ، در راستای رفع مشکلات توسعه ای شهرستان بندر جاسک راه اندازی شده است.

شیرانی در ادامه نسبت به ادامه این پروازها اظهار امیدواری کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌هایی انجام  شده تا درآینده‌ای نزدیک این پروازها همیشگی و ادامه داشته باشد و امیدواریم با برقراری این پروازها به طور منظّم، تردد کادر پزشکان و اساتید دانشگاه‌ها به شهرستان بندر جاسک راحت تر صورت گیرد و بخش عظیمی از مشکلات علمی و دانشگاهی و پزشکی مردم این شهرستان مرتفع گردد.

گفتنی است در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان هرمزگان، فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعلام آمادگی و همکاری این نیرو جهت تبدیل فرودگاه نظامی فعلی جاسک به فرودگاه بین‌المللی و مسافربری با هواپیماهای بزرگ خبر داده بود.

منطقه دوم دریایی ولایت در سال 1387 طی ابلاغ منویات مقام معظم رهبری ، در شهرستان جاسک در فاصله 310 کیلومتری بندرعباس استقرار یافته است و تا کنون علاوه بر انجام مأموریت های ابلاغی نظامی، در خصوص انجام برنامه های عمران و آبادانی منطقه سواحل دریای عمان و شهرستان بندر جاسک فعالیت داشته است و همچنان بر این امر تأکید دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.