سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

OnePlus، رقیبی برای One M8 و گلکسی S5 معرفی شد

بالاخره پس از مدت ها انتظار و انتشار تیزر، پوستر و جزییات، اسمارت فون One محصول کمپانی OnePlus معرفی شد، تلفن هوشمندی که اولین محصول اندرویدی این کمپانی به شمار می رود و انصافا نیز قدم بزرگی برای این کمپانی محسوب می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، OnePlus به پردازنده 4هسته ای اسنپ دراگون 801 با قدرت 2.5 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و چیپ گرافیگی Karait 400 مجهز شده است،صفحه نمایش One نیز 5.5 اینچی فول اچ دی ساخته ژاپن دیسپلی می باشد. سیستم عامل این اسمارت فون CyanogenMod 11S است، که بر اساس اندروید 4.4 کیت کت توسعه پیدا کرده است. 



OnePlus در ایتدا قصد داشت تا از موادی همچون فولاد زد زنگ و آلومینیوم در این محصول استفاده کند، اما در آزمایشات صورت گرفته با این مواد وزن One به بیش از 190 گرم رسید، به همین دلیل این مواد با منیزیم جایگزین شد، این محصول با استفاده از منیزیوم به وزنی معادل 162 گرم دست یافت، که به ادعای این کمپانی سبک ترین 5.5 اینچی دنیا به شمار می رود. ابعاد این اسمارت فون 152.9 در 75.9 در 8.9 میلیمتر می باشد.


OnePlus در این محصول از دو اسپیکر استریو ساخته JBL استفاده کرده که صدای شفافی را در اختیار کاربر قرار می دهد، همچنین دوربین این محصول به یک سنسور 13 مگاپیکسلی 6 بخشی با دیافراگم f/2.0 ساخته ی سونی مجهز شده است که تجربه ی عکس برداری حرفه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد، این سنسور از قابلیت فیلم برداری 4K نیز پشتیبانی می کند و از سرعت شاتری معادل 0.3 ثانیه برخوردار است.


OnePlus برای محافظت از اسمارت فون خود، یک کاور اختصاصی با نام Style Swap را در رنگ های و طرح های مختلف در دسترس کاربران این محصول قرار داده است، انرژی مورد نیاز One نیز توسط یک باتری 3100 میلی آمپری که قابلیت تعویض ندارد تامین می شود. OnePlus One ابتدا در کشورهای اتریش، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، هلند، پرتغال، اسپانیا، سوئد، تایوان، انگلستان و ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد و بعد از آن روانه بازارهای دیگر می گردد. این اسمارت فون در رنگ های سفید و مشکی و با قیمت ۲۹۹ دلار (۳۵۰ یورو در اروپا) برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۳۵۰ دلار (۴۰۰ یورو در اروپا) برای نسخه ۶۴ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.