سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلينتون: حمله به کنسولگری آمريکا در بنغازی دردناک ترین خبر دوره فعالیت سیاسی‌ام بود

وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی یکی از تلخ ترین حوادث دوران سیاسی او بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز ، "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی یکی از تلخ ترین حوادث دوران سیاسی او بوده است.

که هفته گذشته در همایش پرسش و پاسخ دانشکده سایمونز در بوستون آمریکا شرکت کرده بود گفت حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی و کشته شدن چند تن از دیپلمات های آمریکا از جمله "کریستوفر استیونز" سفیر آمریکا در لیبی یکی از تلخ ترین حوادث دوران سیاسی وی بوده است که  برای او بسیار دردناک بود. در حادثه حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی که در یازدهم سپتامبر سال 2012 میلادی رخ داد دستکم چهار آمریکایی کشته شدند. هیلاری کلینتون گفت شنیدن خبر حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی و در پی آن کشته شدن کریستوفر استیونز دردناک ترین خبری بود که در دوران تصدی وزارت امور خارجه آمریکا شنیده است.

همین گزارش حاکی است - حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی باعث شد تا بسیاری از منتقدین دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با به راه انداختن موجی از انتقادها و سرزنش ، عملکرد سازمان سیا آمریکا را در ممانعت از وقوع چنین حمله ای به کنسولگری آمریکا زیر سئوال ببرند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.