سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از امروز آغاز شد؛

ثبت نام "آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال"

ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس (IELTS ) آکادمیک و جنرال از امروز مورخ 93/02/07 آغاز و تا روز چهارشنبه 93/02/10 ادامه دارد .

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از روابط عمومي مركز آزمون دانشگاه آزاد، ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس (IELTS ) آکادمیک و جنرال از امروز مورخ 93/02/07 آغاز و تا روز چهارشنبه 93/02/10 ادامه دارد .

 دکتر ناصر اقبالی در گفتگو با روابط عمومی گفت: این آزمون در دو ماژول آکادمیک و جنرال در تهران برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان می‌بایست در موعد مقرر به سایت Ielts .iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا با برگزاری منظم آزمون‌های آیلتس از علاقه مندان و افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند ثبت نام نماید و از خروج ارز و هزینه‌های اضافی برای خانواده‌ها جلوگیری به عمل آورد.

رئیس مرکز آزمون در خصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در روز سه شنبه 93/03/17 در تهران و به آدرس حافظ، انتهای پل دوم روبروی تالار بورس پلاک 303 برگزار خواهد شد.

اقبالی در ادامه گفت: ثبت نام شوندگان می‌بایست راس ساعت 7 در محل برگزاری حضور به هم رسانند. مشاور ریاست دانشگاه در پایان در خصوص زمان اعلام نتایج گفت‌: نتایج آزمون آکادمیک و جنرال در روز شنبه 93/03/31 بر روی وب سایت results.iauset.orgاعلام خواهد شد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.