سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

مجمع خیرین سلامت در بخش محروم دیشموک مستقر شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع خیرین سلامت در بخش محروم دیشموک مستقر شدند.

دکتر رضا چمن در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این تیم سلامت شامل 400 چشم پزشک، دندانپزشک، پرستار و ماما هستند و این تعداد نیرو در مدت 75 روز در این منطقه محروم مشغول به خدمت می شوند.
وی بیان کرد: خدمات پزشکی بنیاد خیریه نوآوران سلامت در دو بخش دندانپزشکی ویژه کودکان شش تا 12 سال و مادران باردار و خدمات چشم پزشکی مخصوص افراد بالای 30 است .
چمن اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی و تدارک امکانات لازم به تیم پزشکی بنیاد خیریه نوآوران سلامت در راستای ارایه خدماتی منسجم و منظم به مردم این منطقه صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی این تیم کاملا رایگان است، عنوان کرد: افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز می توانند از خدمات پزشکی ارائه شده این تیم استفاده کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: این دانشگاه باهمکاری سایر دستگاه های دولتی تمام تلاش خود را برای مدیریت صحیح و هرچه بهتر این طرح انجام داده است.
وی تصریح کرد: در میان این تیم سلامت بیش از 15پزشک متخصص کشوری به معالجه بیماران در سطوح سرپایی و همچنین جراحی های پیشرفته می پردازند.
منطقه محروم دیشموک با جمعیت 20 هزار نفری در فاصله 220 کیلومتری ازشهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهاي پيام/ش ک
برچسب ها: مجمع ، خیرین ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.