سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

مدیریت دانلودها در کروم

هنگامی که در مرورگر کروم عملیات دانلود فایل از اینترنت را آغاز می‌کنید مدیریت دانلود این مرورگر در پایین صفحه اجرا شده و پیشرفت عملیات دانلود را نیز به شما نمایش می‌دهد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بسیاری از کاربران از این نوع نمایش فایل‌های دانلودی ناراضی هستند و روشی برای مدیریت بهتر این بخش را جستجو می‌کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از این روش کمک بگیرید:

1 ـ افزونهDownloadr افزونه‌ای قدرتمند برای مدیریت دانلود فایل‌ها در مرورگر کروم است که امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از این افزونه ابتدا ‌باید مرورگر کروم را اجرا کرده سپس به این لینک وارد شوید: http://goo.gl/kzaz30

2 ـ پس از مراجعه به این لینک و دانلود و نصب افزونه روی مرورگر، می‌توانید با کلیک روی آیکون افزوده شده در سمت راست نوار آدرس به پنجره مدیریت فایل‌های دانلودی دسترسی یابید.

3 ـ توجه داشته باشید هر فایل دانلودی در این پنجره شامل اطلاعاتی اعم از سرعت دانلود، حجم دانلود شده از حجم کل و مدت زمان باقیمانده تا پایان عملیات دانلود است. همچنین شما می‌توانید در هر لحظه با کلیک روی گزینه Cancel زیر نام هر یک از فایل‌های در حال دانلود، عملیات دانلود را متوقف و پس از آن با کلیک روی Retry ادامه عملیات دانلود را به اجرا درآورید.

پس از اتمام عملیات دانلود نیز با کلیک روی هر فایل می‌توانید آن را اجرا کنید و همچنین با کلیک رویShow in folder زیر نام هریک از فایل‌ها، پوشه‌ محل ذخیره‌سازی فایل دانلودی برای شما به‌ نمایش درخواهد آمد.

برای حذف فایل‌های دانلودی از فهرست به‌ نمایش درآمده نیز می‌توانید پس از کلیک راست روی هریک از فایل‌ها، روی آیکون x در مقابل عنوان فایل کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.