سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمیان: 15 نمونه تست کنترل دوپینگ منفی اعلام شد

رئیس کمیته پزشکی از اعلام نتایج 17 نمونه تست کنترل دوپینگ خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛احمد هاشمیان-رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خصوص اعلام نتایج 17 نمونه کنترل دوپینگ از سوی آزمایشگاه گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ نتایج 15 نمونه تست کنترل دوپینگ منفی و دو نمونه تست دوپینگ مثبت اعلام شده است. 17 نمونه تست کنترل دوپینگ، مربوط به لیگ برتر فوتبال ، لیگ دسته یک، لیگ برتر فوتسال و جام حذفی فوتبال بانوان است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از نتایج مثبت اعلام شده متعلق به لیگ برتر فوتسال و دیگری متعلق به فوتبال بانوان است. این نتایج که روز پنجشنبه به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارسال شده در حال رمز گشایی است و نتایج آن به باشگاههای مربوطه ابلاغ می شود. 

وی افزود: دو مورد تخلف مثبت اعلام شده نیز به جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به بخش مربوطه ارجاع و مراحل رسیدگی آن در حال انجام است و پیش بینی می کنم تا پایان وقت اداری امروز، موارد تخلف به بازیکنان و باشگاه مربوطه به صورت محرمانه ابلاغ می شود. در واقع مشخصات بازیکن متخلف و باشگاه مربوطه تا پایان مرحله رسیدگی و صدور حکم نهایی محرمانه بوده و چنانچه در مسیر رسیدگی، موضوع از طرف اشخاص ثالث در رسانه ها اعلام شود، طبق قوانین با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.