سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

خمیرمایه مدیریت جهادی و اصلاحات اقتصادی نیروی انسانی کارآمد است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: خمیرمایه تحقق برنامه های مدیریت جهادی و اصلاحات اقتصادی، نیروی انسانی کارآمد و جامعه کارگری متعهد و مولد است.

 عزیزی در آستانه گرامیداشت هفته کارگر در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک ،گفت: کارگران زبده و کارآزموده که اساس فعالیت خود را بر کیفیت در خدمات و حاکمیت خلاقیت و نشاط در وظایف محوله می گذراند از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

وی بیان کرد: گردش چرخهای اقتصادی کشور در شرایط بحران و تحریم با بردباری و تیزهوشی بدنه اقتصادی کشور و راهبری صحیح آن انجام شده و امسال که با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده جامعه کارگری باید به عنوان پیشقرالان تحقق این شعار حرکت کنند.

نماینده مردم شازند خاطرنشان کرد: توجه به جامعه کارگری کشور و رفع مشکلات و مطالبات این قشر یکی از اولویتهای مجلس است و فراکسیون کارگری در این حوزه موضوعات خوبی را در دستور کار دارد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از نیازهای مهم بخش کارگری کشور پیوند عمیق و کاربردی تر حوزه دانشگاهی و مهارتی با بدنه اقتصاد است که حاصل آن تربیت نیروهای خلاق و باروری اقتصادی است.

عزیزی عنوان کرد: کارگر ایرانی مصداق بارزدفاع از حریم ولایت و انقلاب است که با جدیت در سنگر اقتصادی ایفای نقش کرده و دولت و مجلس باید برای رفاه و آسایش این قشر از جامعه بیش از پیش بکوشند.

عزیزی اضافه کرد: نام گذاری یازدهم اردیبهشت ماه با نام کار و کارگر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری نقاط قوت و ضعف این حوزه در ارکان دولت، مجلس و اقشار مختلف مردم است و می طلبد موضوعات اساسی مرتبط با اهداف سند چشم انداز و حفظ استقلال اقتصادی با بهره گیری از تمامی ظرفیتهای کشور مد برای این قشر ارزیابی مجدد شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگران باید دست در دست دیگر اقشار جامعه بدهند و با کار و تلاش شبانه روزی در راستایی شکوفایی صنعت ایران زمین بیش از پیش بکوشند/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.