سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته سلامت و هفته زمین پاک صورت می‌گیرد ؛

استقرار کلبه‌های بازیافت در مدارس جنوب پایتخت

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 از استقرار کلبه‌های بازیافت همزمان با هفته سلامت و هفته زمین پاک در مدارس این منطقه خبر داد.

سعد دادپور مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانگفت: اجرای طرح استقرار کلبه‌های بازیافت در مدارس منطقه 19 همزمان با هفته سلامت و هفته زمین پاک در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد که تا نهم اردیبهشت ماه سال 93 در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح کلبه‌های بازیافت به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان با تفکیک مواد بازیافت و پسماندهای خشک و تر از مبدا در مدارس منطقه 19 راه اندازی می‌شود.
 
دادپور با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: راه اندازی کلبه‌های بازیافت در مدارس منطقه 19، آموزش چهره به چهره بازیافت ویژه دانش آموزان، توزیع بروشور، سی دی و پکیج‌های آموزشی بازیافت، توزیع کیسه‌های بازیافت و مخازن بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت، انجام تبلیغات محیطی، نصب بنر، نمایش تئاترهای بازیافت در مدارس منطقه 1، برپایی نمایشگاه دست سازهای دانش آموزی از مواد دور ریختنی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیافت ، شهری ، مدارس ، کلبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.