سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

با درخشش کشتی گیران مازندرانی تیم ملی قهرمان آسیا شد

دبیرهیئت کشتی مازندران گفت: تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان با درخشش کشتی گیران مازندرانی به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری غلامرضا نوری زاده گفت: در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا که با میزبانی قزاقستان در شهر آستانه برگزار شد، کشتی گیران مازندرانی موفق به کسب سه مدال طلا شدند.

وی با اشاره به حضور پنج کشتی گیر مازندرانی از هشت وزن تیم ملی گفت: در این مسابقات سید احمد محمدی، مسعود اسماعیل پور و کمیل قاسمی بااقتدار و با پیروزی بر تمامی حریفان موفق به مدال طلا شدند.

دبیرهیئت کشتی مازندران درباره کسب سه مدال طلای کشتی گیران مازندرانی در این پیکارها تصریح کرد: سیداحمد محمدی کشتی گیر مازندرانی وزن 65 کیلوگرم با سه پیروزی مقابل کشتی گیران هند، قزاقستان، مغولستان در فینال نیز با اقتدار موفق شد کانگ جین هیوک از کره شمالی را شکست دهد و به مدال طلا دست یابد.

نوری زاده گفت: مسعود اسماعیل پور دیگر ملی پوش مازندرانی در وزن 61 کیلوگرم با برتری مقابل کشتی گیرانی از قرقیزستان، قزاقستان، چین در فینال مقابل کشتی گیر هندی پیروزی شد و به مدال خوش رنگ طلا رسید.

وی گفت: همچنین کشتی گیر سنگین وزن مازندرانی کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم با پیروزی بر حریفانی از کره جنوبی، قرقیزستان در فینال با برتری مقابل کشتی گیر مغولستان به مدال طلا رسید.

نوری زاده تصریح کرد: مهران رضا زاده در وزن 57 کیلوگرم و حامد طالبی زرین کمر در97 کیلوگرم به عنوان دو کشتی گیر بدشانس مازندرانی با یک پیروزی و دو شکست موفق به کسب مدال نشدند.

دبیرهیئت کشتی مازندران اذعان داشت: در این مسابقات از سوی کمیته فنی کمیل قاسمی به عنوان فنی ترین کشتی گیر و سیداحمد محمدی نیز هجومی ترین کشتی گیر انتخاب شدند.

وی با اشاره به میزبانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر آستانه قزاقستان افزود: تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان با 6 مدال طلا با کسب 70 امتیاز با اقتدار قهرمانی آسیا شد و تیم های مغولستان و قزاقستان نیز دوم و سوم شدندب/.

برچسب ها: درخشش ، قهرمانان ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.