سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عشق به ولایت، قدرت یادگیری بسیجیان را بالا می‌برد/ فلسطینی‌ها با اتحاد نتیجه بهتری خواهند گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد اظهار نگرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توافق گروه‌های فلسطینی فتح و حماس، گفت: اگر فلسطینی‌ها بتوانند صفوف خود را یکپارچه کرده و برای مبارزه با صهیونیسم متحد بشوند، نتیجه بهتری خواهند گرفت.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار داشت: الحمدالله با شوق و عشقی که بسیجیان به ولی امرشان، به ولایت فقیه دارند، قدرت یادگیری آن‌ها بسیار بالاست.
 
وی افزود: عشق و اشتیاق به اجرای فرمان ولایت، قدرت یادگیری بسیجیان ما را بسیار بالا می‌برد و در فواصل بسیار کوتاه‌تر از شرایط معمولی که ما یک فرد را برای رزم آماده می‌کنیم، می‌توانیم یک بسیجی را چه از لحاظ تکنیکی و چه از لحاظ تاکتیکی برای رزم آماده کنیم.
 
سردار نقدی تصریح کرد: الحمدالله رزمایش الی بیت‌المقدس 2  سپاه تهران بزرگ این آمادگی را به خوبی نشان داد و با نظارت ستادهای عالی نظامی در قالب 5 لشکر این رزمایش با موفقیت و نمره خوب برگزار شد و شما شاهد اجتماع باشکوه و بسیار منظم بسیجیان در محل نماز جمعه بودید.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تجمع بزرگ بسیجیان در صبح جمعه یک اعلام بیعت مجدد با امام عصر (عج) بود و پیوند دادن رزم و جهاد و مبارزه با معنویت و ایمان دینی در نماز جمعه موجب دلگرمی و امید بیشتر در مردم مؤمن و ولایتمدار کشورمان و پریشانی در جبهه زورگویان بین‌المللی شد که بدانند با یک ملت مقتدر با آرمان‌های بلند مانند ملت ایران، نمی‌توانند هر برخوردی را داشته باشند.   
 
وی درباره توافق گروه‌های فلسطینی فتح و حماس نیز اظهار داشت: ما همه جا از هر وحدتی که میان مسلمانان علیه صهیونیسم و دشمنان اسلام صورت بگیرد، استقبال می‌کنیم.
 
سردار نقدی تصریح کرد: امیدواریم این وحدت، یک هماهنگی محکم برای مقابله و مبارزه علیه صهیونیست‌ها باشد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد اظهار نگرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از این توافق خاطر نشان کرد: طبیعتاً اگر فلسطینی‌ها بتوانند صفوف خود را یکپارچه کرده و برای مبارزه با صهیونیسم متحد بشوند، نتیجه بهتری خواهند گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.