سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش آمار آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر دانشجویی "سوره"

نصرالله اوصیا دبیر اجرایی ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی "سوره" گفت: در این دوره ظرفیت بخش صحنه‌ای به دلیل استقبال شرکت کنندگان افزایش یافت.

نصرالله اوصیا دبیر اجرایی ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی سوره در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: بازبینی‌های بخش صحنه‌ای "سوره" روز پنجشنبه به صورت کامل انجام شده و 75 اثر متقاضی برای شرکت در جشنواره فرزاد معافی و از اعضای هیئت علمی دانشگاه سوره بازخوانی شد و از این بین 20 اثر برای بازبینی به دبیرخانه معرفی شد.

اوصیا افزود: روز پنجشنبه بازبینی‌های بخش صحنه‌ای توسط فارس باقری، رضا گوران و مه‌لقا باقری انجام شد و طی رای نهایی آنها بین 5 تا 8 اثر نمایشی بنا به کیفیت آثار برای شرکت در جشنواره پذیرفته می‌شود، همچنین به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان از این بخش سعی شده تا آثار بیشتری مورد پذیرش قرار گیرد تا تجربه‌های جدیدی را از دانشجوها شاهد باشیم.

نصرالله اوصیا تصریح کرد: در دوره ششم جشنواره رقابت در بخش صحنه‌ای به صورت داخلی است و فقط دانشجویان "دانشگاه سوره"در این بخش شرکت می‌کنند، اما بقیه بخش‌ها به صورت رقابتی و بین دانشگاهی است، همچنین هفته آینده 12 اردیبهشت بازبینی بخش عروسکی انجام می‌شود و از بین 25 متن پذیرفته شده در این بخش 5 الی 8 اثر بنا بر کیفیت آثار به صورت نهایی پذیرفته خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره سوره خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره تئاتر دانشگاهی سوره از 3 تا 12 خرداد برگزار می‌شود و شرکت در تماشای آثار برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، دانشگاه ، سوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.