سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

اوقات فراغت اوقات بطالت نیست

اوقات فراغت باید جدا از فعالیت های روزمره ومشغله کاری با توجه به ذوق و علاقمندی افراد باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات تابستان و برگزاری برنامه های مفید اوقات فراغت به ویژه برای کودکان و نوجوانان کشور گفت : شرکت در کلاس های آموزشی و متنوع کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان که بیش از هزار مرکز آن در کشورفعال هستند فرصت خوبی برای شکوفائی استعداد های کودکان و نوجوانان است .

علیرضا حاجیان زاده افزود: یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری ها و رسانه های مجازی که به همراه نخستین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان به میزبانی استان مازندران د ر ساری برگزار شد از کیفیت خوبی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: مازندران با دارا بودن 55 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثابت فرصتی مهمی به خانواده ها داده تا با بهره گیری از این مراکز آموزشی در شکوفائی استعداد ها ی درونی ومورد علاقه فرزندانشان نقش موثر ایفا کنند .

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشورگفت این مراکز به صورت سیاردر روستاها نیز فعال هستند و افزود : گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باید با توجه به ذوق و استعداد و علاقمندی و به دوراز هرگونه اجبار و سخت گیری انجام شود.

یاد آوری می شود : شرکت کنند گان و برگزیدگان و داورانیازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری ها و رسانه های مجازی نیز از نحوه ی میزبانی و برگزاری این دوره راضی بودند/ش.


برچسب ها: اوقات ، فراغت ، فعالیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.